reklama

Ty kokso! (aktualizované o 1 link)

Hoci voľby sú o dva dni, a ja v ich čase budem ešte v zahraničí, pán doktor práv je už teraz hotový.

Písmo: A- | A+

Každý deň odo dnes, ktorý strávi tento pán ako premiér mojej krajiny, bude pre mňa dňom smútku. Dúfam, že tento smútok budem nosiť krátko.

Ak pán doktor práv zotrvá na poste predsedu demokratickej strany dlhšie ako dva dni, ktorou SMER chce, alebo aspoň chcel byť, môže ísť celá demokracia u nás do kelu.

Keď som si tú nahrávku pustil, uvidel som slovenský národ stojaceho po kolená v kope hnoja.

Ty kokso - veď to je predseda vlády Slovenskej republiky!

"... a to môžem hovoriť, dúfam, že to nikto nepočúva..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"... oficiálne prídu, a budú normálne vykryté v strane..."

"... to, že sa pritom motal Fedor, nemôže znamenať, že ma niekto bude držať za gule..."

"... napriek tomu si myslím, že musí vzniknúť nejaká paralelná finančná štruktúra..."

"... k dispozícii pre účely aj volebnej kampane a ďalších vecí..."

"...

Ty kokso, veď ty si kriminálnik!!!

http://www.sme.sk/c/5416936/zvukar-na-nahravke-je-fico-nepochybne.html

Marcel Pančuška

Marcel Pančuška

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presvedčený, že rok 1989 bol predovšetkým príležitosťou pre spoločnosť osvojiť si život v slobode. Že život v slobode je najväčšou výzvou pre človeka, ktorú je potrebné zvládnuť v súlade so svojim presvedčením. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu